ŠPANIJA: Študijska izmenjava

by - Monday, February 26, 2018

Zakaj študijska izmenjava? Zakaj pa ne? Nove izkušnje, nova doživetja, novi prijatelji, spoznavanje nove kulture, skratka popolnoma nov svet. Že od nekdaj sem si želela izmenjave, saj se tekom nje naučiš veliko novega in na tak način nekako vstopiš v nek nov svet, svet odraslih. Z njo postaneš bolj samostojen, odrasel in si prepuščen samemu sebi. S tem pa pridejo tudi različne obveznosti, kot so samostojno plačevanje računov, urejanje stanovanja in podobno. Največja pridobitev na izmenjavi pa je seveda izpopolnjevanje tujih jezikov. Kot vsi vemo je znanje tujih jezikov, dandanes neizmerno pomembno, zato je izmenjava zelo učinkovita, saj moramo na njej komunicirati v drugem jeziku in tako smo primorani uporabljati tuji jezik, ter s tem hitreje večamo oziroma širimo naš besedni zaklad. Študijsko izmenjavo priporočam res vsem, ki so željni spoznati nove kulture, širjenja znanja jezika, preizkušanja novih jedi, spoznavanja novih ljudi, potovanja, ter seveda tudi navajanja na samostojnost.


Zakaj ravno Španija? Le kdo ne bi odšel v Španijo, ki velja za državo z najlepšimi plažami? Španija je bila nekako vedno v mojih mislih, če bi se kdaj odločila za študijsko izmenjavo. Z gledanjem telenovel se je moja želja po obisku Španije vedno bolj večala. Ob gledanju telenovel sem se prav tako naučila njihovega jezika, ki ga poskušam na izmenjavi še izboljšati. 

Kako smo si poiskale stanovanje? Kot sem že omenila, sem nastanjena v stanovanju. Na izmenjavo sem odšla skupaj z dvema prijateljicama. Ker v našem mestu ni bilo študentskih domov, smo bile primorane stanovanje poiskati same. Naša prioriteta je, da senaše stanovanje nahaja v bližini univerze, ter centra mesta. Danes ima večina ljudi Facebook in prav ta, nam je bil v veliko pomoč pri iskanju ustreznega stanovanja. Na Facebooku smo opazile, da obstaja skupina za Erasmus študente, ki se odpravljajo na izmenjavo v naše mesto. Na tej strani so domačini oz. agencije ponujale različna stanovanja in tako smo poiskale tisto, ki se nam je zdela najprimernejša za nas. Kontaktirale smo lastnico in kasneje poiskale še četrto sostanovalko.


Hrana? Njihova hrana je precej podobna naši. Njihova cena v trgovinah, kot tudi v restavracijah je dokaj skladna s cenami pri nas. Do sedaj smo poskusile že veliko njihove hrane in bila nam je všeč.

Kako je na univerzi? Na univerzi je za nas Erasmuse lepo poskrbljeno. Prvi teden predavanj smo imeli welcome week, kjer smo dobili vse potrebne informacije o vpisu predmetov, dostop do knjižnice in še par drugih podatkov. Zraven univerze pa za Erasmuse skrbi tudi ESN organizacija. ESN organizacija je za nas organizirala že kar nekaj dobrih in poučnih izletov. 


Kaj sem že obiskala v Španiji? Kot sem že v prejšnjem stavku povedala, za nas poskrbi tudi ESN organizacija, ki organizira izlete, da spoznamo njihovo državo. Do sedaj smo si že imeli priložnost ogledati Granado, Cadiz, Ubedo, Baezo, Cordobo, v tem tednu pa odhajamo tudi na Portugalsko.

Moje izmenjave pa še zdaleč ni konec, tako da lahko konec junija pričakuješ objavo o moji celotni izkušnji v Španiji, saj bom na izmenjavi kar 5 mesecev.

You May Also Like

0 coment�rios