AVON: Čistilna maska

by - Wednesday, September 13, 2017

Kot ste lahko že razbrale iz naslova, spet ocenjujem znamko Avon. Znamka Avon mi je predvsem všeč zato, ker izdelujejo kvalitetetne izdelke in še cenovno ugodne hkrati. 

Morda se ti embalaža te čistilne maske zdi znana (tako kot se je meni), saj sem že ocenila njihovo Avon masko za obraz z minerali, kjer je embalaža identična tej čistilni maski. Naročila sem jo, saj sem mislila, da je ravno ta maska, ki sem jo že prej preizkusila. Kot ste lahko videle v objavi z masko, je tekstura pri obeh podobna (enaka gostota, enaka barva). 

Ker je čiščenje obraza med najpomembnejšimi opravki pri makeup-u, je izbira pravilne čistilne kreme/maske zelo pomembna. Za lažje odločanje sem zapisala nekaj pozitivnih in negativnih lastnosti pri tej čistilni maski.

+ je čudovite teksture 
+ lahka za izpiranje
+ očisti ves makeup

-  sama si je nisem hotela nanesti preblizu lasišča, saj bi si tako umazala lase
-  v kopalnici narediš pravo umazanijo

Moja ocena: 8/10, če ne bi naredila takšne packarije, bi jo ocenila 10/10.

Štirje dodatni nasveti, ki si jih lahko prebereš tudi na spletni strani Nivea so:

  • redno menjaj prevleke za blazino, saj lahko sčasoma postanejo pravo leglo bakterij
  • izogibaj se težkim teksturam tekočih pudrov
  • enkrat tedensko očisti čopiče in blazinice za ličenje z blagim milom
  • čim večkrat očisti svoj mobilni telefon.

You May Also Like

0 coment�rios