BOJ S CELULITOM

by - Monday, May 29, 2017

Vse ženske ste že najverjetneje slišale za Afrodito? Slovensko bombastično podjetje, ki prodaja vse od kreme za roke, mila, olja, depilacijske trakove, čistila za obraz, losjone, šampone in med vsemi temi izdelki so pričeli z izdelavo anti - celulitnih krem, ki ti seveda pomagajo pri boju s celulitom. Ženske smo kar hitro pozorne pri spremembah na svojem telesu in največkrat hočemo to čimprej in najhitreje popraviti oziroma rešiti. Ker sem tudi sama začela razmišljati o spremembah, ki jih bom kar hitro opazila že tudi na svojem telesu, sem se odločila, da poizkusim ta izdelek še preden se to zgodi. Sama sem losjon prejela na čudovitem dogodku, ki sta ga pripravili blogerka Sabrina in Fiona, ki je ustanovila svojo spletno trgovino Everly. Bilo je kot naročeno, saj sem ravno pred tem razmišljala o izdelkih, ki mi bodo v prihodnosti pomagali. Cena izdelka je 8,90 € na Afroditini spletni strani.

Pri losjonu mi je všeč, da ima kar 4 različna ojla:  
-ETERIČNO OLJE LIMONE, ki učvrsti, vitalizira in izboljša strukturo kože.
-SVETI LOTUS, ki poveča razgradnjo maščobe lipoliza in omeji njeno skladiščenje v maščobnih celicah podkožja.

-BODEČA LOBODIKA, ki pospeši izločanje vode in drugih presnovnih produktov iz celulitnega tkiva (antiedemično delovanje).

-ETERIČNO OLJE GRENIVKE, ki spodbudi prekrvavitev kože (mikrocirkulacija) ter poživlja limfni sitem.

Uporaba: Vse kar moraš storiti je, da si losjon vmasiraš na problematične predele telesa. Sama sem si losjon vmasirala vsak večer po tuširanju. Izdelek sem porabila v roku dveh mesecev. 

Moja ocena izdelka: 9/10. Vizualne razlike ravno nisem videla, sem pa opazila, da se mi je koža učvrstila in je mehkejša kot prej. 

Za vas pa že preizkušam novo kremo za zmanjšanje obsega pasu.


You May Also Like

0 coment�rios