Kateri je boljši: Essence ali Catrice kompaktni puder?

by - Tuesday, March 28, 2017

Kdaj uporabljamo puder v prahu?
Puder v prahu največkrat uporabljamo, ko želimo utrditi ali matirati kožo. Za matiranje lahko uporabljamo tako puder v prahu, kot tudi puder v kamnih. Za nanašanje pudra priporočam velik čopič.

Matiran ali transparenten puder v prahu?
Matiran puder v prahu uporabljajo osebe, ki imajo mastno kožo. Za transparenten puder v prahu se odločajo predvsem osebe, ki imajo suho kožo. 

Kako si nanesemo puder v prahu?
Kot sem že zgoraj omenila, je najbolje uporabiti veliki čopič. Preden si s čopičem naneseš puder na obraz, ga najprej potresi, da se znebiš odvečnega pudra. 

Poizkusila sem dva cenovno podobna kompaktna pudra in za vas že imam svoje mnenje o njiju. Začela bom kar s Essence - kompaktni puder all about matt! fixing. Eseence puder v prahu je bele barve kar pomeni, da je primeren za vse tipe kože in se prilagodi vsem odtenkom kože. Že po prvem nanosu sem videla, da naredi kožo matirano in utrdi ličila. Catrice - kompaktni puder All Matt Plus – Shine Control je puder, ki naj bi preprečil masten sijaj na obrazu. Puder je nežno bež barve. Ko sem poizkusila ta puder, sem takoj opazila, da se vidijo ostanki pudra ter hitro sem dobila masten sijaj na koži. 

Kateri puder v prahu mi je torej boljši? Essence - kompaktni puder all about matt! fixing!




You May Also Like

0 coment�rios