AlpStories | SummerMBeauty

by - Monday, August 01, 2016

Kožo je potrebno negovati in čistiti v vseh življenjskih obdobjih. Pri čiščenju, hranjenju in osveževanju obraza lahko uporabiš sestavine, ki jih ponuja narava. Med njih spada tudi META, ki jo lahko uporabiš pri veliko stvareh. Meto lahko uporabiš za pomiritveni čaj, pri prehladu, za suho in občutljivo kožo, narediš si lahko metino kopel ali jo uporabiš kot čistilni tonik. 
Podjetje AlpStories nam je na eventu SummerMBeauty podaril nekaj njihovih izdelkov, da jih blogerke še same preizkusimo in vidimo, če delujejo. Sama sem v vrečki prejela lešnikovo olje, ki sem jo podarila v nagradni igri ter čistilni gel in krtačko za čiščenje obraza. Kar nekaj časa sem razmišljala o nakupu krtačke za obraz, saj sem o njej slišala same dobre in pozitivne stvari. In ravno v tistem času sem prejela to krtačko, ki je prišla ravno pravi čas, da ugotovim, če je vredno nakupa kakšne cenovno dražje krtačke. 
Takoj, ko sem jo prejela na eventu sem jo začela uporabljati vsak večer s kombinacijo tega čistilnega gela. 100% naravni čistilni gel žajbelj in meta kožo nežno očisti delcev umazanije in odvečnih olj ter deluje antibakterijsko. Kombinacija dragocenih zeliščnih izvlečkov normalizira izločanje sebuma ter tako prepreči ponavljajoča se kožna vnetja, zmanjša vidljivost por. 
Čistilni gel je: brez parabenov, brez sulfatov, brez mineralnih olj, brez umetnih barvil, brez sintetičnih dišav, brez silikonov, ni testirano na živalih in je primerno tudi za vegane.
Priznati moram, da z redno uporabo krtačke ter čistilnega gela občutim ter vidim razliko, saj je moja koža mehkejša ter se mi je koža začela počasi čistiti.




You May Also Like

0 coment�rios