Avon Clearskin Pore Penetrating

by - Friday, June 03, 2016

Avon masko za obraz z minerali sedaj uporabljam oz. testiram že kar nekaj časa in svoje mnenje sem hotela deliti tudi z vami. Med prebiranjem v spletni trgovini Salma sem naletela na to masko in jo poskusno kupila in mi ni niti malo žal. Paketek sem prejela nemudoma in ob pogledu nanjo sem zasledila, da vsebuje 0,5% salicilne kisline. Zaradi neznanja o tej kislini  in zanimanju kakšen vpliv na kožo ima sem se o njej malo pozanimala

Ugotovila sem, da se salicilna kislina z atopično uporabo (z nanašanjem na kožo) uporablja pri zdravljenju različnih težav s kožo. Deluje kot piling, odmrle celice se odlepijo s kože in jih tako lažje odstranimo, hkrati pa zaradi tega koža diha in veliko lažje ustvarja nove, zdrave kožne celice. S tem odkrivamo zdravo in sijočo polt, ker pa hkrati deluje tudi proti mozoljem, gre za čisto zmagovalno sestavino. Salicilna kislina je namreč dovolj močna, da pobije bakterije, ki povzročajo akne, mozolje in ogrce, hkrati pa nenevarna in nežna za kožo. Pri uporabi na koži deluje v koncentracijah od 1 do 3 %. 
Opazila sem tudi, da je maska iz mineralov mrtvega morja, kar pomeni, da je izredno bogata z minerali (več kot 35 mineralov - kalcij, magnezij, železo, kalij...). Kadar želimo kožo dobro očistiti in jo osvoboditi vseh nečistoč, je najboljša izbira maska z minerali, ki odstrani poroženelo kožo, čisti zamašene pore in pospeši cirkulacijo, zato je potem koža videti bolj zdrava in sijoča.

Po prvi uporabi maske sem bila izredno navdušena nad rezultati, saj sem kasneje imela kožo bolj čisto, svežo, mehko, gladko, sijočo in prožno. Maska se prodaja po zelo nizki ceni (2,90 € na Salma.si), a je žal ne moreš kupiti v drogerijah kot so Muller ali Dm. 


You May Also Like

0 coment�rios