Slovenian blogger in London - SOAP&CO Mineral Peeling Gel

by - Friday, April 08, 2016

Hej punce, spet sem z vami. Vsaka zgodba se mora enkrat končati in tako se bodo končale tudi objave iz izleta v London. 

Ravno ta izdelek sem si hotela pustiti za konec, saj me je od vseh nakupov najbolj prepričal. Soap&Co mineralni piling gel sem kupila čisto nenačrtovano in po krasnem naključju. Zahvaliti se moram predvsem prodajalcu, ki je pred njihovo trgovino ogovarjal ljudi in jim dajel vzorce njihovih izdelkov. Na kar smo na njega naletele tudi me in tako nas je povabil na ogled notranjosti njihove trgovine. Najprej smo lahko poizkusile piling in maslo za telo ter na koncu seveda še ta čuuudežni gel :) Povedal nam je ceno izdelkov, ki so nas skoraj dobesedno vrgle na riti, ampak smo kasneje prejele veelik popust in vsaka si je tako kupila en njihov izdelek. 

Kaj sploh naredi? Odlušči vso mrtvo kožo in umazanijo, ki se ti lahko kopiči v porah ter naredi kožo reeees mehko (+ gel zelo lepo diši).

Kako ga uporabljaš? Gel s krožnimi gibi vmasiraš v kožo in že takoj lahko zagledaš kako se mrtva koža odlušči (rezultat lahko vidiš na zadnji sliki). Potem si umiješ obraz in takoj boš začutila, da je tvoj obraz veliko mehkejši kot kdajkoli prej.

You May Also Like

0 coment�rios