Slovenian blogger in London - RIMMEL HAUL

by - Sunday, March 27, 2016




Za vas imam že novo objavo iz izleta v London. Tam sem opravila tudi manjši nakup kozmetičnih izdelkov znamke Rimmel. Najbolj me je mikal ravno Rimmel Wake Me Up tekoči puder (odtenek 103), saj je bil ta izdelek najbolj prehvaljen s strani youtuberk, blogerk, vizažistk... Imela sem tudi to srečo, da so ravno takrat v Bootsu imeli akcijo, če kupiš 2 Rimmel izdelka, plačaš le 10 funtov. Zato sem si še privoščila naslednje tri izdelke. Podlago Rimmel Fix & Perfect sem že poizkusila in, ker sem bila že z njo zadovoljna sem kupila tudi njihovo drugo podlago Lasting Finish Primer. Veeeeeliko dobrega pa sem seveda slišala za njihov najbolj znan puder Stay Matte (odtenek 200), ki ga bom čimprej poizkusila in vam povedala kaj si o njem mislim tudi jaz. Zaradi akcije sem še malo prebrskala Rimmel poličko in izbrala to čudovito šminko Lasting Finish By Kate Lipstick Matte (odtenek 110). Čeprav njihovih izdelkov ni v prodajalnah po Sloveniji, obstaja spletna trgovina Salma, kjer jih lahko kupiš tudi sama in jih poizkusiš :)




You May Also Like

0 coment�rios