Slovenian blogger in London - Freedom paleta senčil: Pro Artist Pad

by - Tuesday, March 29, 2016


Med mojim obiskom v Londonu, sem se udeležila tudi Makeup Revolution eventa, kjer smo prejele veliko vrečko novih dobrot. Vrečka je vsebovala več izdelkov različnih znamk Superdrug, Makeup Revolution, Freedom, B.Pure... - v moji naslednji objavi bom seveda tudi razkrila vse produkte. Za to paletko (ki sem jo tudi prejela na eventu) sem se odločila, da naredim prav posebno objavo, kjer vam jo podrobneje predstavim. 

Freedom paleta senčil - Pro Artist Pad - Black Arts (Black) je paleta 48 profesionalnih odtenkov senčk, ki te bodo najverjetneje navdušile. Med njimi se najde 50 odtenkov rjave, bež, bele, črne, sive barve, ki jih boš uporabljala vsak dan. Osebno so mi barve čuuuudovite, saj ponavadi uporabljam ravno takšne odtenke. Takoj, ko sem prispela domov, sem morala seveda poizkusiti tudi njihovo pigmentacijo. Temnejše so krasne pigmentacije medtem, ko so nekatere svetlejše žal skoraj neopazne. Vseeno sem pa pozitivno presenečena nad njihovo kvaliteto ter njihovo ceno (najdeš jo lahko tudi na ličila.si).


You May Also Like

2 coment�rios

  1. Čudovita paletka. Čeprav moram tudi sama priznati, da sem velikokrat pri paletah razočarana nad svetlejšimi odtenki, ker so, tako kot si napisala skoraj neopazni. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, nekatere svetlejše se res skoraj nič ne vidijo :/

      Delete