DVOREC TREBNIK

by - Saturday, January 09, 2016

Prijazno podjetje Dvorec Trebnik mi je poslalo novoletno darilce. Ker mi je bil njihovi pristop zelo všeč, sem se odločila, da naredim eno objavico o njih in njihovih izdelkih. Na dvorcu Trebnik se dnevno razvijajo novosti, ki so vedno bolj privlačne in zanimive. Blagovna znamka Dvorec Trebnik ima namreč pod svojim okriljem kar nekaj linij proizvodov naravnega in slovenskega izvora.

Tako lahko vsi, ki prisegate na naravne proizvode, zadovoljite svoje potrebe po naravni kozmetiki, naravnih izdelkih za dom in naravnih prehrambnih dobrotah.


Poslali so mi kar nekaj super dobrot, ki jih bom v kratkem poizkusila. Prejela sem:

❤️ Arganovo mazilo - Negovalno mazilo vsebuje arganovo in mandljevo olje, ki sta bogata z antioksidanti in vitamini. Arganovo olje deluje regenerativno in tonično ter ohranja elastičnost kože. Pridih eteričnega olja limona daje občutek svežine. Mazilo na osnovi arganovega olja ponavadi pomaga obnavljati kožo in preprečuje njeno staranje.

❤️ Olje za masažo vanilija - Masažno olje s sladkim vonjem vanilije kožo nežno odišavi. Obogateno je z mandljevim oljem, ki daje koži prožnost in mehkobo. Kožo hrani, mehča in ji pomaga pri regeneraciji.

❤️ Gel za tuširanje pomaranča - Negovalni gel za tuširanje s sadnim vonjem pomaranče kožo nežno očisti in jo prijetno nadišavi. Obogaten je z eteričnim oljem pomaranče, ki kožo pomirja in jo neguje. Primerno za vse vrste kože.

Zraven vseh teh izdelkov, sem še prejela knjigo Lepo: O lepoti, staranju in estetski kirurgiji.


You May Also Like

0 coment�rios