BLOGMAS: Rimmel Fix & Perfect

by - Friday, December 11, 2015

Hej hej punce :) Znova sem z vami in z novo objavo o podlagi, ki jo trenutno obožuujem. Podlago znamke Rimmel sem naročila na spletni strani salma.si in moram reči, da je trenutno moja najljubša do sedaj. 
Rimmel Fix & Perfect podlaga združuje 5 funkcij v 1 izdelku - mehča, gladi, posvetli, matira in ščiti kožo. Uporabljam jo vsak dan pred pudrom in sem zelo zadovoljna, saj puder čez dan ostane na mestu. Edina stvar, ki mi ni všeč je, da je podlage v embalaži manj. Torej zadošča samo za najverjetneje kakšne 3 mesece (odvisno kolikokrat in koliko ga uporabljaš vsak dan). Moram pa še na zadnje dodati, da ta podlaga stane le 4,45 € , kar se mi za tako dober izdelek zdi malo.

Ste že tudi same poizkusile podlago Rimmel Fix & Perfect? Kakšno izkušnjo imate z njo?


You May Also Like

0 coment�rios