It's LUSH time

by - Friday, November 06, 2015

Verjameš v  izdelavo učinkovitih izdelkov iz svežega, organskega sadja in zelenjave, najkakovostnejših eteričnih olj in najvarnejših sintetičnih dodatkov.

Verjameš v kupovanje sestavin izključno pri podjetjih, ki ne testirajo na živalih, in v testiranje izdelkov na ljudeh.

Vse te stvari so zelo pomembne pri podjetju Lush. Pri Lush mi je zelo všeč njihov način do ljudi in živali. Ko narediš prvi korak v eno izmed njihovih trgovin, takoj začutiš nekakšno toplino in prijetno vzdušje znotraj prostora. Raje ne bom sploh začela kako prijeeeetni prodajalci in prodajalke so tam. Pred nekaj dnevi sem obiskala njihovo trgovino in bila sem ZELO zadovoljna z njihovim pristopom do strank. Počutila sem se kot njihova prijateljica in po drugi strani kot nekakšna princesa, saj so me tako razvajali haha :)

Tja sem  odšla čisto iz enega samega razloga. Potrebovala sem nekakšno masko za obraz, da bi mi pomagala počistiti nečisto kožo. Na kar me je zelo prijetna prodajalka popeljala po celotni trgovini in mi razložila kaj bi mi najbolje ustrezalo. Kasneje sem se po težkem odločanju (saj sem hotela imeti res ČISTO vse iz trgovine), odločila za Mask of Magnaminty - maska za obraz in telo. Dodali so ji tudi stimulativno poprovo meto, ki kožo poživi, kaolin pa prodre globoko v pore. Uporabila sem jo že nekajkrat im moram povedati, da res dela čudeže. Moja koža je mehkejša in je že malo spravila v red mojo problematično kožo. Zraven te maske pa mi je krasna prodajalka priložila majhen testerček od Tea Tree Water - tonik za obraz.


You May Also Like

0 coment�rios