Johnny Organic - Super Skin Food

by - Thursday, October 08, 2015

Punči, si danes že dobila svoj dnevni odmerek zelenih super živil?



Jaz sem super zeleni piling & maska, oboje v enem! Zasnovan, da razstrupim in očistim tvojo kožo od zunaj navznoter.

Zmešan le iz najboljših zelenih super živil, ki vsebuje pomembne vitamine, hranila, minerale ter esencialne maščobe in aminokisline. 

Tvojo kožo razstrupim toksinov, očistim nečistoč, očvrstim in popravim njeno elestičnost in voljnost. 

Sama sem imela to čast, da sem poizkusila toleeeeee neverjetno masko in morem vam povedati, da je to najboljša maska kar sem jih kdaj imela. PRIPOROČAM JO VSEM DEKLETOM!

UPORABA: Uporabi me kot dnevni piling: zmešaj pol čajne žličke prahu z enako količino vode, s krožnimi gibi vmasiraj na obraz in vrat, speri z mlačno vodo. Ali obrazno masko: eno čajno žličko prahu vmešaj z eno čajno žličko vode, da se formira gel. naneseš na obraz in vrat (izogneš se predelu oči). pustiš delovati 15 – 20 minut, oziroma dokler se ne posuši in dobro spereš z vodo. Primeren za vse tipe kože, še posebej pa mastno, aknasto ali poškodovano kožo.

You May Also Like

0 coment�rios