Which one: nude šminka KIKO ali Manhattan?

by - Monday, September 28, 2015


KIKO - Smart Lipstick ( 900 - Rosy Beige ), ko sem to šminko zagledala, sem se takoj zaljubila v njo. Ta barva je bila trenutno must have in tudi sama sem jo želela imeti. Doma sem jo poizkusila na svojih ustnicah in nekako se nisem 'našla' v njej. 

MANHATTAN - Soft Mat Lipcream ( 95M ) pred nekaj meseci sem to šminko omenila med najljubšimi v mesecu. Najverjetneje to lahko že vse pove. Šminka je zakon. Všeč mi je njena pigmentacija, barva, lahka mazljivost in zraven vseh teh super lastnosti je še ZEELO poceni. 

Komentarji pri teh dveh šminkah so zelo drugačni. Zato je že zelo verjetno, da že veste katera šminka mi je ljubša :) Izbraaaaaala sem Manhattan - Soft Mat Lipcream, ki si jo lahko privošči vsaka punca in zraven tega ima dobro kakovost. Si katero od teh dveh že stestirala tudi ti? Potem povej svojo izkušnjo v komentarju pod to objavo. 

You May Also Like

0 coment�rios