Ličila.si & Muller haul

by - Thursday, September 03, 2015

Julija sem praznovala svoj rojstni dan in s tem sem prejela tudi nekaj denarja. Odločila sem se za nakup nekaj novih izdelkov v oddelku kozmetike. Najprej sem se ustavila pri spletni trgovini ličila.si, kjer lahko vedno najdeš nekaj izdelkov, ki so ti pri srcu in bi jih rad imel. Tako je bilo tudi pri meni. Najprej kar sem zagledala je tale kraaasni čopič - UBU bronzer čopič - Bronzer and Shimmer Brush - Bronze Bombshell je  ravno pravšnje oblike, da ti pomaga popolno nanesti bronzer in osenčiti obraz. Zraven čopiča sem si naročila Makeup Revolution contour paleta - Iconic Blush, Bronze & Brighten - Golden Hot , da do v kombinaciji s čopičem. Že kar nekaj časa sem si želela EOS balzam za ustnice - Blueberry Acai in, ker še je bil majčkeno znižan sem si ga privoščila. V košarici pa sem si še lahko izbrala majhno darilo in to je senčilo - Touch Me.


Zraven nakupa zgoraj sem se odpravila tudi v Muller, kjer sem tudi tam zapravila nekaj denarja. Kupila sem kar nekaj basic stvari za mojo kožo na obrazu, da bi bila bolj čista. Prvo kar sem dala v košarico je NIVEA Natural Balance - Obnovitvena nočna krema, ki je primerna za vse tipe kože. Krema kožo oskrbi z vlažnostjo in jo obnovi. V košarici je pristala tudi AFRODITA - Negovalna matirna krema za mastnom, nečisto kožo. Krema je lahka,  hitro vpojna in kožo prijetno pomirin nahrani in navčaži ter zagotavlja dolgotrajni mat videz kože. Trenutno je moja koža pomirjena, saj se mi na morju lepo obnovi in nimam skoraj nobenih težav z nečisto kožo. Hotela sem se pripraviti na nastanek nečiste kože, zato sem kupila tudi ESSENCE - Anti-Spot Gel. Gel lepo posuši mozolje in preprečuje nastanek novih. Odločila sem se tudi, da poskusim čisto navadne simple čistilne robčke za dojenčke s katerimi bi si vsak večer očistila obraz.


You May Also Like

0 coment�rios