StyleBOX - mesec julij

by - Friday, July 17, 2015

Medtem, ko že pridno pakiram za na morje, sem se odločila, da pripravim še to zadnjo objavo pred odhodom. Včeraj sem po pošti prejela ta krasen paketek za mesec julij. Najverjetneje že vse poznate StyleBOX, zato vam ne bom spet razlagala o njem. Sama sem se odločila že za nakup le tega že v mesecu maju in z njim sem bila zeeeeelo zadovoljna. Naslednji mesec sem ves svoj denar porabila kar v fizičnih trgovinah in nisem imela več prilike, da bi si naročila novi StyleBOX meseca junija. Prejšnji teden pa prijetno presenečenje. StyleBOX ekipa mi je napisala, če bi rada z njimi sodelovala in za njih napisala objavo o julijskemu StyleBOX-u in sevedaa sem privolila. Kaj pa se je skrivalo v tokratnem paketku pa si lahko ogledaš spodaj.

1. Moden in poletni pleten klobuk 
2. 3 pari nizkih poletnih nogavic 
3. Pleten poletni pas v srebrni barvi
4. Poletna “infinity” zapestnica 
5. Lak za nohte RIMMEL London 
6. Maskara Catrice
7. Modna ura
8. BON za popust – www.tocna.si
9. Verižica Sova

SAMA SI GA LAHKO NAROČIŠ TUKAJ: http://stylebox.si/stylebox/




You May Also Like

2 coment�rios