New stuff

by - Saturday, February 28, 2015

Hej lepotičke :)

Danes naročiš, jutri dobiš! Absolutna 44-dnevna garancija! Originalni in kvalitetni izdelki! Ni testirano na živalih! Brezplačni nasveti! Preprosti način nakupa in plačila!

Verjetno se vse sprašujete o čem govorim. Govorim o čuuuuudoviti spletni trgovini LIČILA.SI !

Sama že tam redno nakupujem in pred kratkim sem opravila SPET nov nakup. Bila sem kar stroga do sebe ter sem naročila le stvari, ki sem jih res potrebovala. 


Prvo kar je padlo v košarico je Tangle Teezer krtača za razčesavanje las - Aqua Splash - Black Pearl . Aqua Splash je najnovejša kolekcija, ki se še posebej dobro obnese pri mokrih laseh.
Te krtače pa lahko najdeš v skoraj vsaki barvi, obliki, velikosti in za različne namene- razčesavanje mokrih, suhih ali barvanih.


Ker sem slišala veliko dobrega o tem izdelku, sem se odločila, da ga sprobam. Invisibobble čudežna elastika za lase - Submarine Yellow (rumena)  je čudežna elastika za lase, ki na laseh ne pušča sledi, ne povzroča glavobola, lase neguje ter jih ne lomi, primerna za vse vrste las, lahko jo opereš, pakirana po 3 v prikupni embalaži in v luštnih barvah. Imaš veliko izbiro barv.


Zraven nakupa sem prejela še kraaasno šminko Makeup Revolution šminka - Sweetheart.

You May Also Like

2 coment�rios

  1. Meni osebno je tale šminka res TOP, še posebej za prihajajočo pomlad! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad tole šminko sem tudi jaz zeeeeeelo navdušena :) Barva se lepo prilega mojim ustnicam in je dobro pigmentirana :)

      Delete