Evelina? EVELINA!

by - Friday, February 20, 2015

Živjo lepotičke,

Pri spletni trgovini Evelina najdeš modne dodatke po zadnjih trendih. Samo pobrskaj po njihovih spletnih poličkah in si izberi svoj nov najljubši kos iz njihove trgovine. 


HITRA DOSTAVA, MOŽNOST VRAČILA & BREZPLAČNA POŠTNINA nad 50€


Tudi sama sem prebrskala njihovo stran in našla dva kraaasna izdelka. Prva stvar, ki mi je padla v oči je bila My Little Beauty Bež Toaletka s simpatičnim belim napisom.


Preden pa sem hotela zaključiti svoj nakup sem opazila simple ogrlico s snežinko ter biserčkom. Zdaj sem jo iskala, da bi vam pritrdila link, a je žal več ni na zalogi.


P.S. Pravkar še ima spletna trgovina Evelina AKCIJO, kjer so vse torbice znižane za -45% ter vsak teden izberejo izdelek tedna, ki je seveda tudi tisti teden še posebaj ZNIŽAN!!!

You May Also Like

0 coment�rios