AlpStories

by - Thursday, October 22, 2015

Hej punce :) Danes vam bom predstavila podjetje, ki me je že prepričala s svojo spletno trgovino. Najprej kaj sem opazila je okence KREIRAJ SVOJ IZDELEK. Najprej sem pomislila, da je to le nekakšna fora in, da sploh ne narediš svoj lasten izdelek. Ampak sem se zeeeeelo motila. V spletni trgovini AlpStories lahko sama izbiraš sestavine za svojo po meri narejeno kozmetiko. Noro, a ne? 

Izbiraš lahko med: mlekom za telo, masažno olje, gel za tuširanje, tekoče milo, sol za kopel in olje. Sama sem si izbrala masažno olje, saj sem ga vedno hotela poizkusiti a nisem našla tistega pravega. Izbiraš lahko tudi svoje sestavine kot so: marelični koščki, argan, avokado, grozdje, jojobin, sladki mandelj, kamilica, češnja, kokos, ginko, sivka, ogjič, granatno jabolko, rožmarin, vanilija, limonina lupina, pomarančna lupina, bor, poprova meta in še bi lahko naštevala. Ko si izbereš svoje najljubše sestavine, ki jih hočeš v svoji kozmetiki, lahko pripraviš tudi lastno etiketo. Waaaaw, res sem bila navdušena, ko sem zagledala, da lahko postanem za en dan kreatorka etikete, ki bo samo moja, torej unikat. Bi rada videla kaj sem skreirala jaz? 


Zraven izdelka, ki sem ga sama 'naredila', pa sem še prejela organski šampon za lase aloe vera, primeren za vsakdanjo uporabo, nežno očisti ter neguje lase in mleko za telo Ginko, ki je obogateno z izvlečkom ginka, aloe vere in vitaminom E. So tudi vam všeč njihovi izdelki? 


You May Also Like

2 coment�rios

  1. Luštno! :) sem že tudi sama razmišljala, da bi izdelala nekaj po svoje. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni osebno je to zelo všeč, da lahko ustvariš svoj izdelek :)

      Delete